Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen
Winkelwagen
0 Product(en) € 0,00
  • 0 Product((en) € 0,00

Wisefab BMW E9X & E8X Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit )

Artikelnummer: PMWF900

2.129,95
Prijs per set
  • Gigantisch assortiment, meer dan 12345 producten
  • Bocht afsnijdende prijzen, dagelijks flinke acties
  • Internationaal gevestigd, zowel in Nederland als in Duitsland
  • Uitstekende klantenservice
Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E9X & E8X  Incl M Lock Kit ( Stuur hoek kit )

Productomschrijving

Een Wisefab stuurhoek kit geschikt voor de BMW 3 Serie E90, E91, E92 & 1 Serie E81, E82, E87, E88 M en niet-M.


Kit bevat:

2x Verstelbare bovenste bevestigingen van de schroefset, voldoet aan Formula Drift.
2x Fuses met hardware.
2x Draagarmen.
2x Geassembleerde stuurstangen.
2x Remadapters voor remmen van het M-model.
2x 45 mm schroefset adapterhuls.
Installatie gids.
 

  • 65 graden vergrendeling, parallelle besturing.
U kunt uw stuurgeometrie in slechts een paar minuten afstemmen op positieve of negatieve Ackermann, zelfs op het circuit, zonder de uitlijning te verpesten.
Inclusief Ackermann-afstelset.
 
  • Verstelbare lockstopper.


 
  • Onderste draagarm ontwerp uit één stuk.
De draagarmen zijn vervangen door één arm. Bij het driften met een grotere stuurhoek zouden de stijfheid en de verpakking een probleem worden. Daarom wordt een onderste arm uit één stuk gebruikt.
 
  • Hoger rolcentrum (RC).
Op de Wisefab-fuse lichaam zijn de gewrichten verlaagd, waardoor de voorste RC omhoog komt op een verlaagde auto. Dit zorgt voor een verbeterde rolstijfheid en maakt het mogelijk om de voorste stabilisatorstang (stabilisatorstang) te verwijderen. Hierdoor wordt een maximaal uitslag van het wiel mogelijk.
 
  • Zeer goede cambercontrole en minimale bumpsteer met hoge stuurhoeken.
Bij grote stuurhoeken zal het voorwiel een positieve camber hebben, wat een negatief effect heeft op de prestaties. Het vermindert de grip aan de voorkant en creëert tijdens het draaien een contactvlakovergang van de binnenrand naar de buitenrand. Het is niet mogelijk om het te elimineren, maar met onze geometrie is het zoveel mogelijk verminderd.
 
  • Controle van het steigeren van de voorkant.
Tijdens het driften, wanneer de stuurhoek veel groter is, kan de voorkant van de auto steigeren en dit kan een probleem worden voor het hanteren van de auto.
De set is gecontroleerd en de geometrie gewijzigd zodat het geen handlingproblemen veroorzaakt.
 
  • Consistent en voorspelbaar zelfuitlijningskoppel.
Caster is niet de enige belangrijke wat zorgt voor voldoende zelfuitlijningskoppel, vooral bij hoge stuurhoek. Bij bepaalde ophangingsgeometrieën met grotere stuurhoeken kan het voorkomen dat het stuur aan het uiteinde blokkeert en dat de bestuurder enige kracht moet uitoefenen om dit terug te draaien. De oorzaak is onderzocht en het risico is tot een minimum beperkt, al dan niet totaal geëlimineerd.

 
  • Originele wielsnelheidssensor (ABS-sensor) kan worden gebruikt.

 

LET OP!
  • Deze kit gaat uit van schroefsets, zodat er voldoende speling is. 
  • De rijhoogte is zo ontworpen dat deze ~80 mm bedraagt ​​vanaf het voorste subframe tot de grond.
  • Afhankelijk van de velgbreedte en ET zijn bredere spatborden of spatbordverbreders nodig.
  • Binnenwielkasten hoeven niet te worden aangepast bij een banddiameter tot 635 mm (215/45R17, 225/45R17, 235/40R17, 225/40R18 enz.).
  • Minimale velgdiameter is 17”.
  • De aanbevolen achterafstand is ~135 mm (7“ ET45; 8“ ET35; 9“ ET20).
  • Als ET kleiner is, blijven de wielen meer naar buiten, als ET groter is, moeten er afstandhouders worden gebruikt.
  • De kit is zo ontworpen en vervaardigd dat hij na installatie en afstelling van de teen meteen klaar is voor gebruik.

Productomschrijving

Een Wisefab stuurhoek kit geschikt voor de BMW 3 Serie E90, E91, E92 & 1 Serie E81, E82, E87, E88 M en niet-M.


Kit bevat:

2x Verstelbare bovenste bevestigingen van de schroefset, voldoet aan Formula Drift.
2x Fuses met hardware.
2x Draagarmen.
2x Geassembleerde stuurstangen.
2x Remadapters voor remmen van het M-model.
2x 45 mm schroefset adapterhuls.
Installatie gids.
 

  • 65 graden vergrendeling, parallelle besturing.
U kunt uw stuurgeometrie in slechts een paar minuten afstemmen op positieve of negatieve Ackermann, zelfs op het circuit, zonder de uitlijning te verpesten.
Inclusief Ackermann-afstelset.
 
  • Verstelbare lockstopper.


 
  • Onderste draagarm ontwerp uit één stuk.
De draagarmen zijn vervangen door één arm. Bij het driften met een grotere stuurhoek zouden de stijfheid en de verpakking een probleem worden. Daarom wordt een onderste arm uit één stuk gebruikt.
 
  • Hoger rolcentrum (RC).
Op de Wisefab-fuse lichaam zijn de gewrichten verlaagd, waardoor de voorste RC omhoog komt op een verlaagde auto. Dit zorgt voor een verbeterde rolstijfheid en maakt het mogelijk om de voorste stabilisatorstang (stabilisatorstang) te verwijderen. Hierdoor wordt een maximaal uitslag van het wiel mogelijk.
 
  • Zeer goede cambercontrole en minimale bumpsteer met hoge stuurhoeken.
Bij grote stuurhoeken zal het voorwiel een positieve camber hebben, wat een negatief effect heeft op de prestaties. Het vermindert de grip aan de voorkant en creëert tijdens het draaien een contactvlakovergang van de binnenrand naar de buitenrand. Het is niet mogelijk om het te elimineren, maar met onze geometrie is het zoveel mogelijk verminderd.
 
  • Controle van het steigeren van de voorkant.
Tijdens het driften, wanneer de stuurhoek veel groter is, kan de voorkant van de auto steigeren en dit kan een probleem worden voor het hanteren van de auto.
De set is gecontroleerd en de geometrie gewijzigd zodat het geen handlingproblemen veroorzaakt.
 
  • Consistent en voorspelbaar zelfuitlijningskoppel.
Caster is niet de enige belangrijke wat zorgt voor voldoende zelfuitlijningskoppel, vooral bij hoge stuurhoek. Bij bepaalde ophangingsgeometrieën met grotere stuurhoeken kan het voorkomen dat het stuur aan het uiteinde blokkeert en dat de bestuurder enige kracht moet uitoefenen om dit terug te draaien. De oorzaak is onderzocht en het risico is tot een minimum beperkt, al dan niet totaal geëlimineerd.

 
  • Originele wielsnelheidssensor (ABS-sensor) kan worden gebruikt.

 

LET OP!
  • Deze kit gaat uit van schroefsets, zodat er voldoende speling is. 
  • De rijhoogte is zo ontworpen dat deze ~80 mm bedraagt ​​vanaf het voorste subframe tot de grond.
  • Afhankelijk van de velgbreedte en ET zijn bredere spatborden of spatbordverbreders nodig.
  • Binnenwielkasten hoeven niet te worden aangepast bij een banddiameter tot 635 mm (215/45R17, 225/45R17, 235/40R17, 225/40R18 enz.).
  • Minimale velgdiameter is 17”.
  • De aanbevolen achterafstand is ~135 mm (7“ ET45; 8“ ET35; 9“ ET20).
  • Als ET kleiner is, blijven de wielen meer naar buiten, als ET groter is, moeten er afstandhouders worden gebruikt.
  • De kit is zo ontworpen en vervaardigd dat hij na installatie en afstelling van de teen meteen klaar is voor gebruik.