Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen
Winkelwagen
0 Product(en) € 0,00
  • 0 Product((en) € 0,00

Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle )

Artikelnummer: PMWF901

2.540,95
Prijs per set
  • Gigantisch assortiment, meer dan 12345 producten
  • Bocht afsnijdende prijzen, dagelijks flinke acties
  • Internationaal gevestigd, zowel in Nederland als in Duitsland
  • Uitstekende klantenservice
Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle ) Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle ) Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle ) Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle ) Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle )
Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle )
Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle )
Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle )
Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle )
Wisefab BMW E9X & E8X Achtervering set ( Drop knuckle )

Productomschrijving

De Wisefab BMW E9X achterveringsset kan op verschillende BMW-modellen worden gemonteerd. E90-, E91-, E92-, E81-, E82-, E87-, E88-modellen.

Alle metalen componenten van de E9X/E8X-achterwielophanging zijn gemaakt van hoogwaardig staal, inclusief plaatmetalen componenten, buizen, buisuiteinden en stangkopbehuizingen. Ook voor gewichtsvermindering en stijfheidsdoeleinden zijn alle draagarmen recht en buisvormig of doosvormig ontworpen.
Uniballs en kogellagers gebruikt inplaats van rubberen bussen.


Kit bevat:

  • Vooraf ingestelde verstelbare draagarmen.
  • Naaf met hardware.
  • Subframebussen met uniball lagers.
 
 
  • M-model ook verkrijgbaar.  
De verbindingslengtes verschillen tussen niet-M en M. Schokdempers en remmen kunnen zowel van M als van niet-M worden gebruikt, aangezien componenten voor beide bevestigingen hebben.
 
  • Herziene kinematica, niet alleen een gedaalde naaf.  
Als de focus meer ligt op de performance, kan de auto beter presteren met een lagere rijhoogte. Echter zou de kinematica vanuit de fabriek niet meer werken zoals ontworpen. De kit geeft een goede kinematica met een verlaagde auto - hoger rolcentrum, herziene cambergain, anti-squat en bumpsteer voor maximale grip.
 
  • Gemakkelijke camberaanpassing.
Omdat de draagarmen van het rechte buistype zijn, kan de camber eenvoudig worden aangepast door de lengte ervan te veranderen.
 
  • Bumpstuurverstelling.
Mogelijkheid om de bumpsteer aan te passen door de locatie van het stanguiteinde in een sleuf te veranderen.
 
  • Anti-squat aanpassingsmogelijkheid.
Mogelijkheid om de anti-squat aan te passen door de hoogte van de bovenste voorste draagarm op de fuse te veranderen. Op de baan kan dit in minder dan 10 minuten worden gedaan. Het verlagen van de link zou de anti-squat vergroten, het verhogen ervan zou de anti-squat verminderen.
  • Originele wielsnelheidssensor (ABS-sensor) kan worden gebruikt.
 
  • Geschikt voor alleen het M-model of remschijven van 336 mm of groter. Kleinere remmen passen niet.
 
  • De maat van het wiellager moet 45x85x41 zijn




Overige informatie:
  • De lengte van naaf tot naaf (spoor) is hetzelfde als origineel, aangezien deze wordt gedefinieerd door de aandrijfas lengte.
  • Deze kit gaat uit van lagere (kortere) veren of schroefsets om de auto te verlagen.
  • Mogelijkheid om grotere homokineet ø110mm te gebruiken (Driveshaftshop 1200 pk)
  • Minimale velgmaat is 17"

Productomschrijving

De Wisefab BMW E9X achterveringsset kan op verschillende BMW-modellen worden gemonteerd. E90-, E91-, E92-, E81-, E82-, E87-, E88-modellen.

Alle metalen componenten van de E9X/E8X-achterwielophanging zijn gemaakt van hoogwaardig staal, inclusief plaatmetalen componenten, buizen, buisuiteinden en stangkopbehuizingen. Ook voor gewichtsvermindering en stijfheidsdoeleinden zijn alle draagarmen recht en buisvormig of doosvormig ontworpen.
Uniballs en kogellagers gebruikt inplaats van rubberen bussen.


Kit bevat:

  • Vooraf ingestelde verstelbare draagarmen.
  • Naaf met hardware.
  • Subframebussen met uniball lagers.
 
 
  • M-model ook verkrijgbaar.  
De verbindingslengtes verschillen tussen niet-M en M. Schokdempers en remmen kunnen zowel van M als van niet-M worden gebruikt, aangezien componenten voor beide bevestigingen hebben.
 
  • Herziene kinematica, niet alleen een gedaalde naaf.  
Als de focus meer ligt op de performance, kan de auto beter presteren met een lagere rijhoogte. Echter zou de kinematica vanuit de fabriek niet meer werken zoals ontworpen. De kit geeft een goede kinematica met een verlaagde auto - hoger rolcentrum, herziene cambergain, anti-squat en bumpsteer voor maximale grip.
 
  • Gemakkelijke camberaanpassing.
Omdat de draagarmen van het rechte buistype zijn, kan de camber eenvoudig worden aangepast door de lengte ervan te veranderen.
 
  • Bumpstuurverstelling.
Mogelijkheid om de bumpsteer aan te passen door de locatie van het stanguiteinde in een sleuf te veranderen.
 
  • Anti-squat aanpassingsmogelijkheid.
Mogelijkheid om de anti-squat aan te passen door de hoogte van de bovenste voorste draagarm op de fuse te veranderen. Op de baan kan dit in minder dan 10 minuten worden gedaan. Het verlagen van de link zou de anti-squat vergroten, het verhogen ervan zou de anti-squat verminderen.
  • Originele wielsnelheidssensor (ABS-sensor) kan worden gebruikt.
 
  • Geschikt voor alleen het M-model of remschijven van 336 mm of groter. Kleinere remmen passen niet.
 
  • De maat van het wiellager moet 45x85x41 zijn




Overige informatie:
  • De lengte van naaf tot naaf (spoor) is hetzelfde als origineel, aangezien deze wordt gedefinieerd door de aandrijfas lengte.
  • Deze kit gaat uit van lagere (kortere) veren of schroefsets om de auto te verlagen.
  • Mogelijkheid om grotere homokineet ø110mm te gebruiken (Driveshaftshop 1200 pk)
  • Minimale velgmaat is 17"