Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen
Winkelwagen
0 Product(en) € 0,00
  • 0 Product((en) € 0,00

Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )

Artikelnummer: PMWF030_36

1.512,95
Prijs per set
  • Gigantisch assortiment, meer dan 12345 producten
  • Bocht afsnijdende prijzen, dagelijks flinke acties
  • Internationaal gevestigd, zowel in Nederland als in Duitsland
  • Uitstekende klantenservice
Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit ) Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )
Wisefab BMW E30/E36 Hybrid Lock Kit 5X120 Ombouw ( Stuur hoek kit )

Productomschrijving

Een Wisefab hybride stuurhoek kit geschikt voor de BMW 3 Serie E30 met E36 voor vering.


Kit bevat:

2x Verstelbare bovenste bevestigingen van de schroefset, voldoet aan Formula Drift eisen.
2x Hub-add-ons met hardware.
2x Lichtgewicht onderste draagarmen.
2x Geassembleerde stuurstangen.
2x Verstelbare uniball achterste draagarmbevestiging.
Installatie handleiding
 

  • Hoger rolcentrum
De Wisefab-ophangingsset brengt het midden van de voorrol omhoog bij verlaagde auto's. Dit zorgt voor een verbeterde rolstijfheid en maakt het mogelijk om de voorste stabilisatorstang (stabilisatorstang) te verwijderen. Hierdoor wordt een maximaal uitslag van het wiel mogelijk.
 
  • Herziene stuurgeometrie (Ackermann)
Normaal gesproken heeft het binnenwiel in een bocht een grotere hoek dan het buitenste. Voor driften betekent dit verlies van snelheid en grip en we hebben dit gecorrigeerd voor de beste prestaties.
 
  • Goede cambercontrole bij hoge stuurhoeken
Bij grote stuurhoeken zal het voorwiel een positieve camber hebben, wat een negatief effect heeft op de prestaties. Het vermindert de grip aan de voorkant en creëert tijdens het draaien een contactvlakovergang van de binnenrand naar de buitenrand. Het is niet mogelijk om het te elimineren, maar met onze geometrie is het zoveel mogelijk verminderd.
 
  • Controle van het steigeren van de voorkant
Tijdens het driften, wanneer de stuurhoek veel groter is, kan de voorkant van de auto steigeren en dit kan een probleem worden voor het hanteren van de auto.
De set is gecontroleerd en de geometrie gewijzigd zodat het geen handlingproblemen veroorzaakt.
 
  • Voorspelbare zelfuitlijning
Bij bepaalde ophangingsgeometrieën met grotere stuurhoeken kan het voorkomen dat het stuur aan het uiteinde blokkeert en dat de bestuurder enige kracht moet uitoefenen om dit terug te draaien. De oorzaak is onderzocht en het risico is tot een minimum beperkt, al dan niet totaal geëlimineerd.



Overige informatie: 
  • Deze kit gaat ervan uit dat schroefsets voldoende speling hebben. 
  • Wij raden een banddiameter aan die niet groter is dan 620 mm (235/40 R17). 
  • Bij deze set zijn bredere spatborden of spatbordverbreders nodig.

Productomschrijving

Een Wisefab hybride stuurhoek kit geschikt voor de BMW 3 Serie E30 met E36 voor vering.


Kit bevat:

2x Verstelbare bovenste bevestigingen van de schroefset, voldoet aan Formula Drift eisen.
2x Hub-add-ons met hardware.
2x Lichtgewicht onderste draagarmen.
2x Geassembleerde stuurstangen.
2x Verstelbare uniball achterste draagarmbevestiging.
Installatie handleiding
 

  • Hoger rolcentrum
De Wisefab-ophangingsset brengt het midden van de voorrol omhoog bij verlaagde auto's. Dit zorgt voor een verbeterde rolstijfheid en maakt het mogelijk om de voorste stabilisatorstang (stabilisatorstang) te verwijderen. Hierdoor wordt een maximaal uitslag van het wiel mogelijk.
 
  • Herziene stuurgeometrie (Ackermann)
Normaal gesproken heeft het binnenwiel in een bocht een grotere hoek dan het buitenste. Voor driften betekent dit verlies van snelheid en grip en we hebben dit gecorrigeerd voor de beste prestaties.
 
  • Goede cambercontrole bij hoge stuurhoeken
Bij grote stuurhoeken zal het voorwiel een positieve camber hebben, wat een negatief effect heeft op de prestaties. Het vermindert de grip aan de voorkant en creëert tijdens het draaien een contactvlakovergang van de binnenrand naar de buitenrand. Het is niet mogelijk om het te elimineren, maar met onze geometrie is het zoveel mogelijk verminderd.
 
  • Controle van het steigeren van de voorkant
Tijdens het driften, wanneer de stuurhoek veel groter is, kan de voorkant van de auto steigeren en dit kan een probleem worden voor het hanteren van de auto.
De set is gecontroleerd en de geometrie gewijzigd zodat het geen handlingproblemen veroorzaakt.
 
  • Voorspelbare zelfuitlijning
Bij bepaalde ophangingsgeometrieën met grotere stuurhoeken kan het voorkomen dat het stuur aan het uiteinde blokkeert en dat de bestuurder enige kracht moet uitoefenen om dit terug te draaien. De oorzaak is onderzocht en het risico is tot een minimum beperkt, al dan niet totaal geëlimineerd.



Overige informatie: 
  • Deze kit gaat ervan uit dat schroefsets voldoende speling hebben. 
  • Wij raden een banddiameter aan die niet groter is dan 620 mm (235/40 R17). 
  • Bij deze set zijn bredere spatborden of spatbordverbreders nodig.